sobota 31. července 2010

První makačka ... 6/2009


Dcerka byla ve školce, synka hlídala naše babi a my se vydali poprve makat na ten "skoro" náš pozemek. Snad hodinu jsme chodili z místa na místo a dumali kde a jak začít. Můj navrhnul dělat hromady dřeva, kamene.... jenže zase odkud začít :-) Vybrala jsem si zadní část za ruinou a tam jsem začala já :-) Protože v tom binci vpředu by má práce nebyla vidět, tady by to mohlo jít dobře. A docela dobrý nápad. Sbírali jsme dřevo, házeli na hromadu, můj s novou mačetou ničil křoví, Šerin jako správný městský pes odpočíval na dece ..... hezky to prokouklo a dá se už projít okolo ruiny. Přišel se i seznámit jeden ze sousedů. Ve dvě jsme jeli domů, kvůli dětem. Oba jsme poštípaný od kopřiv, já i od mravence, zrzavého :-( ale našla jsem korunu z 1964 a můj pěkný nezničený džbánek, byl v zemi pod prohnilým dřevem !!! Už ho mám doma, je fakt pěkný, bude sloužit jako váza, asi .. .


Tak kde asi začneme?


Máme pěkná okna :-)

Vstup do domu ...

Výhled na druhou stranu pozemku :-)

Vnitřek domu :-)

Zadní část ...

Tady už je i posekaná tráva aby se dalo projít z jedné strany na druhou.

To už je naše práce, trošku posbíraného dřeva.


Pomalu ale jistě ... jenže mačetou se to už nedá, jsou to skoro samý stromy...

Toto je oficiální cesta ... mno možná po kolenou ... foceno ze dřepu.

A náš nalezený poklad, jednou se na své místo vrátí :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat